Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~richmond | użytkownik

imię i nazwiskoRichmond adres zarejestrowany24.07.2007 @10:23:40 ostatnio na stronie16.01.2017 @23:34:46




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty71 komentarze766 posty na forum20

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PannaCisza    05.03.2008 @09:29:46
heh no ba! dzieki bardzo
~Hella19    05.03.2008 @08:16:55
Stwierdziłam,ze jak już pracuję to musze coś z tego miec tylko teraz brakuje mi czasu na robienie nim zdjec
No a u mnie to nie wiem jak będzie z Metallica
_______
no risk, no fun!
~xeni666    04.03.2008 @21:45:53
sprecyzuj zyczenia bo w ciemno nie speliam:P
_______
Miłość jest pogrzebem serc
kiedy Anioły plączą krwią...
~Hella19    04.03.2008 @19:08:56
Hej, co tam u Ciebie? Widzę,że na łudstok się wybierasz :p
A kiedy nowe prace ?
_______
no risk, no fun!
~Ishtar    04.03.2008 @09:01:01
hihi
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~Ishtar    03.03.2008 @23:33:56
noo...moze z 1,5 godzinki mi to zajelo... do 2... jakos tak chyba
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~xeni666    02.03.2008 @21:23:21
_______
Miłość jest pogrzebem serc
kiedy Anioły plączą krwią...
~Naciucha    29.02.2008 @15:44:32
trudno... A Dżaka i tak mam na drzwiach : )
_______
mam was w dupie : >
~Ishtar    28.02.2008 @08:37:40


*
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~xeni666    28.02.2008 @00:12:32
_______
Miłość jest pogrzebem serc
kiedy Anioły plączą krwią...
~Ishtar    27.02.2008 @14:23:39
http://www.different-minds.muzzo.pl Different Minds na muzzo.pl
http://www.myspace.com/todifferentminds Different Minds na myspace.com


_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~siak    18.02.2008 @19:03:10
Chodziło o to, że byłam jednym z glinianych ludzików, nie, że jednym z glinianych ludzików ze zdjęcia... No, ale, hmmm, wysmarowywanie gliną... ;]
ostatnio edytowane: 2008-02-18 19:03:43
~wujczas    16.02.2008 @15:33:45
_______
StrefaNoclegowa.pl - http://www.strefanoclegowa.pl - Miejsca noclegowe|| 9060.pl - http://www.9060.pl || StrefaNoclegowa.facebook - http://www.facebook.com/strefanoclegowapl || Flexblog.pl - http://www.flexblog.pl
~oxanne    14.02.2008 @15:47:56
dziękuję
_______
Здраствуїцє Товаришу! Дьєржи мєч.
~oxanne    09.02.2008 @20:59:36
prawie trafione
_______
Здраствуїцє Товаришу! Дьєржи мєч.
~Bohmal47    09.02.2008 @20:03:53
Dziękuję, bardzo mi miło! Miłego wieczora!
_______
Mój profil artystyczny: http://bogumilhoder.digart.pl/

Galeria Angeliki: http://angelikakaczmarek.digart.pl/
~Caska    08.02.2008 @15:10:27
_______
...catch me if you can...
~wzroko    06.02.2008 @14:59:14
haha... staram się pozdrawiam
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~xeni666    05.02.2008 @18:24:30
tesknie za naszymi rozmowami...
_______
Miłość jest pogrzebem serc
kiedy Anioły plączą krwią...
~Madziara89    30.01.2008 @20:33:43
a polska premiera dopiero 22 lutego
moze wczesniej dorwe po angielsku

ha, jakby sie dało zrobic, to bym wpadła. Metallice na zywo zobaczyc to jeden z moich zyciowych priorytetow
ostatnio edytowane: 2008-01-30 20:34:20
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~Madziara89    29.01.2008 @18:32:56
wiem ze tam spiewa.. i ze film zajebisty
ale jak widziałes, angielska wersje?? bo PL jeszcze chyba nie ma?
dziekuuje

aha a praiwe robi wielką roznce
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~aniut    29.01.2008 @12:46:58
hehe no nie dziwie sie ze na Woodstoku sie rączki trzęsly pozdr
_______
też was denerwuje jak ktoś ma tu wpis: zapraszam do mnie?
~Madziara89    28.01.2008 @19:06:09
;/ no raczej że nie

eh ale gdyby było w czerwcu to bym sie nawet nie zastanawiała
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~Caska    28.01.2008 @13:28:25
_______
...catch me if you can...
~ANiiaa    28.01.2008 @13:25:50
oj nie
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt